دسته بندی | کامپیوتر و IT |
بازدید ها | 54 |
فرمت فایل | rar |
حجم فایل | 4292 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 48 |
پکیج نمونه سوالات و پاسخنامه آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با تضمین 100درصد قبولی در رشته نرم افزار
این پکیج فقط شامل رشته نرم افزار می باشد.
در آزمون سال گذشته 100 درصد افرادی که از منابع ویژه ما استفاده کردند با رتبه ممتاز قبول شدند.
و مفتخر هستیم که اطمینان خاطر نهایی رو به شما بدهیم و اعلام نماییم که تا زمان روئیت نام خود در لیست فبولی آزمون نصر با همه توان همراهتان بوده و خواهیم بود و با اعتماد به نفس اعلام سربلندی میکنیم و تا کنون حتی یک نفر نیست که با در اختیار داشتن منابع ما با سربلندی تمام به موفقیت نرسیده باشد و نخواهد بود انشاالله.
نمونه سوالات آزمون مشاوران حقیقی سازمان نصر با جواب و پاسخنامه
مشاوران حقیقی نصر
آزمون مشاوران نصر کشور سال 1396
آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور سال 1396
دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران سازمان نصر با پاسخ و جواب
آزمون مشاوران رشته نرم افزاررشته سخت افزار و زیرساخت
آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته اینترنت و شبکه
رشته مدیریت و مشاوره آزمون نظام صنفی رایانه ای کشور
آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته مشاوره و مدیریت
آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته عمومی
نمونه سوالات آزمون مشاوران حقیقی سازمان نصر با جواب و پاسخنامهمشاوران حقیقی نصرآزمون مشاوران نصر کشور سال 1396آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور سال 1396دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران سازمان نصر با پاسخ و جوابآزمون مشاوران رشته نرم افزاررشته سخت افزار و زیرساخت آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته اینترنت و شبکهرشته مدیریت و مشاوره آزمون نظام صنفی رایانه ای کشور
دسته بندی | جزوه های درسی |
بازدید ها | 82 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 68474 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 1200 |
درباره آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی : آزمون زبان IAUEPT از دی ماه سال 1386 تا کنون برگزار شده است. تا کنون دوره های بسیاری از این آزمون برگزار گردیده که اولین آن در دی ماه سال 86 و تا کنون هم ادامه دارد. این آزمون 4 بار در سال (به صورت فصلی) برگزار می شده ولی از مرداد ماه 92 به بعد هر ماه برگزار می شود. در ابتدا این آزمون صرفا برای دانشجویان دوره دکتری واحد علوم و تحقیقات طراحی گردید و سپس کلیه دانشجویان دوره دکتری و متقاضیان استخدام و بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی بایستی در این آزمون شرکت کنند. تا قبل از آزمون مرداد سال 92 تعداد سوالات 60 تایی بوده ولی از این به بعد تعداد سوالات 100 تایی شده و وقت جواب دهی 140 دقیقه خواهد بود.
دغدغه همه دانشجویان دکتری بعد از قبولی در آزمون دکتری آزاد، امتحان جامع و ارائه مدرک زبان هست که اکثرا مدرک زبان نداریم و مجبوریم در آزمون EPT شرکت کنیم ولی این آزمون یک سری منابع داره که همه کاملا انگلیسی و بدون ترجمه هستن و خواندن آنها خیلی وقت گیر و عذاب آور است کاری که موسسه ما کرده اومده خلاصه ای از منابع اصلی سایت در کنار منابع فارسی
پکیج زیر با تخفیف 50 درصد شامل موارد زیر است و در صورت درخواست به صورت تکی می توانید بر روی پکیج مورد نظر بدون تخفیف کلیک کنید:
2- پاسخ تشریحی سه دوره آذر ، دی و بهمن 1395 آزمون EPT (قیمت 4 هزارتومان با تخفیف 2 هزار تومان )
3- جزوه کامل EPT شامل موارد زیر می باشد (قیمت 20 هزارتومان با تخفیف 10 هزارتومان)
الف- خلاصه ای از منابع ای که سایت آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده است.
ب- نکات گرامری مورد نیاز
ج-تست های موضوعی
د- راهنمای جوابدهی به کلوز تست ها
ه- اشکالات ویژه که شامل بیش از 111 مورد از لغاتی که از نظر ظاهری شبیه به هم هستند ولی در معنی متفاوت می باشند که این باعث اشتباه داوطلبین میشود.
و- بیش از 10 ریدینگ با ترجمه کامل و که دارای لغات پرکاربرد و مفید می باشند.
ی- بیش از 3000 لغت برگزیده برای آزمون زبان EPT با ترجمه فارسی که طبق رفرنس های اعلام شده از کتاب های Essential Words, TOEFL Reading Flash ,Barron’s, Longman می باشد.
4- جزوه کدینگ 504 (قیمت 5 هزارتومان با تخفیف 3هزار تومان )
5- جزوه کدینگ 1100(قیمت 8 هزارتومان با تخفیف 4هزار تومان )
6- جزوه کدینگ تافل (قیمت 10 هزارتومان با تخفیف 5 هزار تومان )
7 - نرم افزار و کتاب ترجمه شده کامل 504 به همراه پاسخ تشریحی
8- ...
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 40 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 1525 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 33 |
عنوان: پاورپوینت ماتریس نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها (SWOT)
فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 33 اسلاید
دسته: مجموعه مدیریت و مدیریت اجرایی( ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت استراتژیک و مدیریت استراتژیک پیشرفته)
این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " ماتریس نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها (SWOT)" بوده و در 33 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درسهای مدیریت استراتژیک و مدیریت استراتژیک پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت و مدیریت اجرایی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مقدمه
استراتژی
نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها
نقطه قوت
دسته بندی نقاط قوت
نقطه ضعف
دسته بندی نقاط ضعف
فرصت
دسته بندی فرصت ها
تهدید
دسته بندی تهدید ها
بررسی عوامل داخلی
بررسی عوامل خارجی
ماتریس استراتژی SWOT
نمودار تجزیه و تحلیل SWOT
نتیجه گیری
منابع
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.
دسته بندی | جغرافیا |
بازدید ها | 27 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 128 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 41 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه. 16
2 ـ 1 ـ معانی و مفاهیم اشتغال و خود اشتغالی.. 16
2 ـ 1 ـ 2 ـ خود اشتغالی.. 16
2 ـ 1 ـ 3 ـ نقش تحصیلات در توسعه خود اشتغالی.. 18
2 ـ 2 ـ نظریات و تئوری های مربوط به اشتغال.. 19
2 ـ 2 ـ 1 ـ نظریه اقتصاددانان کلاسیک.... 19
2 ـ 2 ـ 2 ـ نظریه کینز. 19
2 ـ 2 ـ 3 ـ نظریه نئوکلاسیک ها 19
2 ـ 2 ـ 4 ـ نظریه مزد کارایی: 20
2 ـ 2 ـ 5 ـ نظریه داخلی ها ـ خارجی ها 20
2 ـ 2 ـ 6 ـ نظریه تودارو. 20
2ـ3 ـ معانی و مفاهیم اعتبارات خرد. 20
2-3 ـ 1 ـ اعتبارات خرد و توسعه روستایی.. 23
2ـ3ـ2 ـ اعتبارات خرد و کاهش فقر. 25
2 ـ 3 ـ 3 ـ اعتبارات خرد و مهاجرت های روستایی.. 28
2 ـ 4 ـ دیدگاههای موجود درباره اعتبارات خرد روستایی.. 30
2 ـ 4 ـ 1 ـ نظریه توسعه همه جانبه ( یکپارچه ) روستایی.. 30
2 ـ 4 ـ 2 ـ دیدگاه بازار گرا 31
2 ـ 4 ـ 3 ـ دیدگاه دولت گرا 31
2 ـ 4 ـ 4 ـ دید گاه جامعه گرا 32
2 ـ 4 ـ 5ـ رویکرد سنتی تأمین مالی روستایی.. 32
2 ـ4 ـ 6 ـ رویکرد جدید تأمین مالی روستایی.. 33
2 ـ 5 ـ انواع اعتبارات خرد در مناطق روستایی.. 33
2 ـ 5 ـ 1 ـ اعتبارات رسمی.. 34
2 ـ 5 ـ 2 ـ اعتبارات غیر رسمی.. 35
2 ـ 6 ـ اعتبارات خرد و توانمند سازی روستاییان.. 35
2 ـ 6 ـ 1 ـ بنگلادش.... 36
2 ـ 6 ـ 2 ـ چین.. 37
2 ـ 6 ـ 3 ـ پاکستان.. 37
2 ـ 6 ـ 4 ـ اعتبارات خرد در آمریکای لاتین و کانادا 38
2 ـ 7 ـ تاریخچه اعتبارات خرد در ایران.. 39
2 ـ 8 ـ انواع اعتبارات خرد روستایی در ایران.. 40
2 ـ 9 ـ نتیجه گیری فصل دوم. 40
مقدمه
اگر چه علم به وسیله داده ها پیش می رود، اما برای تعیین داده های علمی به مبانی نظری قوی نیاز است. مبانی نظری در راستای ساخت چارچوب نظری و فرضیه های مطرح شده، از طریق قیاس که در آن پژوهشگر از امور کلی تر به امور خاص تر پیش می رود و کار خود را با نظریه یا نظریه هایی راجع به موضوع مورد بررسی شروع می کند، کاربرد گسترده ای دارد (میرزایی،1389، 131). وجود چارچوب نظری در تحقیقات علمی به عنوان پایه ای است که تمام تحقیق بر روی آن تکیه می کند (خاکی،1384، 30). وجود مبانی نظری تحقیق باعث می شود، تحقیق در خلا فلسفی صورت نگیرد، همچنین تدوین پایان نامه پژوهش ها را توجیه می کند. از طرفی دیگر، ایجاد درک مناسبی از نوشته های نظری باعث می شود، محقق در فرایند جمع آوری داده ها، اطلاعات غیر ضروری را گردآوری نکرده، داده های بدست آمده از کار میدانی نسبتاً جامع باشد (چراغی،1390، 19).
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 24 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 129 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 74 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1-مروری بر مبانی نظری-------------------------------------------- 18
2-1-1-انواع نابرابری های آموزشی-------------------------------------- 18
2-1-1-1- نابرابری های آموزشی مبتنی بر تفاوت طبقاتی-------------- 19
2-1-1-2- نابرابری آموزشی مبتنی بر تفاوت جنسی------------------- 21
2-1-1-3- نابرابری های آموزشی مبتنی بر تفاوت فرهنگی-------- 24
2-1-1-4-نابرابری های مبتنی بر تفاوت قومی---------------------------25
2-1-2-نابرابری فرصت های آموزشی و زمینه های خانوادگی---------- 26
2-1-3-برابری فرصت های آموزشی------------------------------------- 28
2-1-3-1- فناوری اطلاعات و برابری فرصت های آموزشی---------- 30
2-1-3-2- نابرابری فرصت های آموزشی و شکاف دیجیتالی--------- 31
2-1-3-3-شکاف دیجیتالی و فرصت ها و تهدیدهای آموزشی--------- 35
2-1-3-3-1-فرصت ها-------------------------------------------- 35
الف) برابری فرصت ها ، عدالت اجتماعی و کاهش نابرابری فضایی----- 35
ب) تمرکززدایی-------------------------------------------------- 35
ج) افزایش مشارکت و قدرت تصمیم گیری در مناطق محروم----------- 35
2-1-3-3-2-تهدیدها--------------------------------------------- 36
الف) افزایش شکاف دیجیتالی---------------------------------------- 36
ب) تقسیم کار نابرابر بین مناطق شهری و روستایی------------- 37
ج) تمرکزگرایی-------------------------------------------------- 37
د) افزایش احساس نابرابری و مهاجرت به مرکز------------- 38
ه) افزایش اشتغال تخصصی و بیکاری عمومی --------------------38
2-1-4-کاربرد آموزشی فناوری اطلاعات --------------------------------38
2-1-4-1-آموزش از راه دور---------------------------------------- 40
2-1-4-1-1-تاریخ مختصر آموزش از راه دور------------------------------ 40
2-1-4-1-2-اصول آموزش از راه دور----------------------------------- 41
2-1-4-1-3-مزایای آموزش از راه دور---------------------------------- 43
2-1-4-1-4-رسانه های نوین و نقش آنان در آموزش از راه دور-------- 44
الف) کامپیوتر و آموزش--------------------------------------------- 45
ب) اینترنت----------------------------------------------------- 51
2-1-5-آموزش و یادگیری الکترونیکی---------------------------------- 53
2-1-5-1-مزایای آموزش الکترونیکی----------------------------------- 54
2-1-5-2-محدودیتهای آموزش الکترونیکی----------------------------- 56
2-1-6-یادگیری الکترونیکی---------------------------------------- 57
2-1-6-1-خصوصیات یادگیری مبتنی بر فناوری اطلاعات------------ 57
2-1-6-2-انواع یادگیری الکترونیکی---------------------------------- 58
2-1-6-3-مزایای یادگیری الکترونیکی--------------------------------- 59
2-1-7-چندرسانه ای آموزشی--------------------------------------- 60
2-1-7-1-مزایای چند رسانه ای در آموزش ------------------------------61
الف) استفاده از حواس چندگانه برای یادگیری--------------------------- 61
ب) تمرین بیشتر برای رسیدن به حد تسلط------------------------------ 61
ج) تسهیل مشارکت میان دانش آموزان ---------------------------------61
د) کمک به دانش آموزان برای ایجاد ارتباط بین مفاهیم--------------- 62
ه) انعطاف پذیر بودن برنامه در مقابل نیاز یادگیرندگان------------- 62
و) برقراری تعادل و رابطهی دوسویه با کاربر---------------------------- 62
2-1-8-چهارچوب نظری تحقیق ------------------------------------62
2-1-8-1-نظریه ی کارکردگرایی------------------------------------ 62
2-1-8-2-نظریه تضاد------------------------------------------- 64
2-1-8-3-شواهد تجربی----------------------------------------- 65
2-1-8-4-نظریه های انتقادی ملهم از مارکسیسم ------------------67
2-1-8-5-رویکرد سازنده گرایی و نقش آن در تحول محیط های یادگیری-- 68
2-1-8-5-1-مبانی سازنده گرایی----------------------------------- 71
2-1-8-5-2-مفروضات سازنده گرایی-------------------------------- 71
2-1-8-5-3-سازنده گرایی و طراحی آموزشی-------------------------- 72
2-1-8-5-4-نقش زبان در یادگیری دانش----------------------------- 72
2-1-8-5-5-سازنده گرایی اجتماعی--------------------------------- 73
2-1-8-6-نظریه های برابری فرصت های آموزشی و فناوری اطلاعات---77
2-1-8-6-1-گاتمن-------------------------------------------- 77
2-1-8-6-2-سایر آرای نظری------------------------------------- 78
2-1-9-جمع بندی چهارچوب نظری-------------------------------- 79
2-1-10-مدل نظری تحقیق--------------------------------------- 81
2-2-پیشینه تحقیق--------------------------------------------- 81
2-2-1-تحقیقات داخل کشور------------------------------------- 81
2-2-2-تحقیقات خارج از کشور----------------------------------- 85